Remarketing
Gebruik Eurotax om uw remarketingprestaties te benchmarken en te beoordelen. Wij weten wat de richtprijs moet zijn voor uw remarketingactiva, ongeacht wat u bij de opname in het wagenpark hebt betaald.
Hoe wij u kunnen helpen
Van de beslissing welke voertuigen in en uit het wagenpark moeten worden genomen (in-fleet & de-fleet) tot het bepalen van de optimale remarketingwaarden, wij helpen u om alle blinde vlekken weg te nemen en de exacte specificaties van de activa te combineren met nauwkeurige prijszetting voor de markt en de kleinhandel.
Ja, neem contact met mij op over Eurotax
Waarom Eurotax gebruiken
Onze klanten rekenen op ons om te weten waar, wanneer en hoe ze hun investering in een voertuigenstock kunnen maximaliseren.
Verwarring wegnemen
Onze door de markt vertrouwde identificatie-, specifieke, waardebepalings- en voorspellingsdata en inzichten helpen u modellen, afgeleiden en nog veel meer te beoordelen, alles op één plek.
Herstart remarketingstrategieën
Wij kunnen u helpen om:
- De beste routes naar remarketingsucces te bepalen op basis van feiten, niet op basis van intuïtie
- Een niet-onderhandelbare benchmark te bepalen waaraan u uw eigen remarketingprestaties kunt afmeten
- Slimmere beslissingen te nemen op basis van de gemiddelde verkooptijd, nationale prijsgemiddelden en meer
- De beste kanalen en plaatsen te bepalen om uw stock tegen de beste prijs te verkopen
- Mogelijkheden te ontdekken voor winstgevende remarketing in Europa over de grenzen heen
Onze oplossingen
AutovistaSPEC
Toonaangevende voertuigspecificatiegegevens die dagelijks worden bijgewerkt. Nu uitgebreid met EV's en hybrides.
AutovistaVALUATION
Toonaangevende restwaarden voor personenauto's, bedrijfswagens en motoren
Data & API-oplossingen
Alle data die u tijdens de hele levenscyclus van een voertuig nodig hebt, op uw voorwaarden
Forecast Web
Winstgevendheid verbeteren, risico's beperken en verlies minimaliseren met ongeëvenaarde restwaardevoorspelling
Residual Value Intelligence
Trends op de markt voor tweedehandsauto's bepalen, de omzet maximaliseren en de winstmarges beschermen
Residual Value Monitor
De voorraadprestaties monitoren, analyseren en benchmarken op nationaal niveau in heel Europa