Remarketing

Gebruik Eurotax om uw remarketingprestaties te benchmarken en te beoordelen. Wij weten wat de richtprijs moet zijn voor uw remarketingactiva, ongeacht wat u bij de opname in het wagenpark hebt betaald.

Hoe wij u kunnen helpen

Van de beslissing welke voertuigen in en uit het wagenpark moeten worden genomen (in-fleet & de-fleet) tot het bepalen van de optimale remarketingwaarden, wij helpen u om alle blinde vlekken weg te nemen en de exacte specificaties van de activa te combineren met nauwkeurige prijszetting voor de markt en de kleinhandel.

Waarom Eurotax gebruiken

Onze klanten rekenen op ons om te weten waar, wanneer en hoe ze hun investering in een voertuigenstock kunnen maximaliseren.

Ja, neem contact met mij op over Eurotax

Let wel, wij leveren alleen abonnementsdiensten en kunnen geen losse waardebepalingen doen.

* Verplicht


Wij bieden onze producten en diensten enkel aan zakelijke klanten aan. Een medewerker van Eurotax zal persoonlijk contact met u opnemen en de producten en diensten van Eurotax aan u uitleggen. De verwerking van uw persoonsgegevens is gebaseerd op artikel 6 lid 1-punt b) en punt f) van de AVG zoals beschreven in het Privacybeleid van Eurotax.

Verwarring wegnemen

Onze door de markt vertrouwde identificatie-, specifieke, waardebepalings- en voorspellingsdata en inzichten helpen u modellen, afgeleiden en nog veel meer te beoordelen, alles op één plek.

Herstart remarketingstrategieën

Wij kunnen u helpen om:

  • De beste routes naar remarketingsucces te bepalen op basis van feiten, niet op basis van intuïtie
  • Een niet-onderhandelbare benchmark te bepalen waaraan u uw eigen remarketingprestaties kunt afmeten
  • Slimmere beslissingen te nemen op basis van de gemiddelde verkooptijd, nationale prijsgemiddelden en meer
  • De beste kanalen en plaatsen te bepalen om uw stock tegen de beste prijs te verkopen
  • Mogelijkheden te ontdekken voor winstgevende remarketing in Europa over de grenzen heen

Onze oplossingen

Forecast Web

Winstgevendheid verbeteren, risico's beperken en verlies minimaliseren met ongeëvenaarde restwaardevoorspelling

Residual Value Intelligence

Trends op de markt voor tweedehandsauto's bepalen, de omzet maximaliseren en de winstmarges beschermen

Residual Value Monitor

De voorraadprestaties monitoren, analyseren en benchmarken op nationaal niveau in heel Europa